18.5.08

အနီးနားက မင္းေလးျမင္ေအာင္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေလ

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က အရင္က သူငယ္ခ်င္းေတြေလ။ အတူသြား၊ အတူစား ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ။ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေပါင္းလာတဲ့ သံေယာဇဥ္က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတြက္ ခုိင္ၿမဲေအာင္ မခ်ည္ရပဲ ခုိင္ၿမဲေနတယ္။ တဲြလာတဲ့ အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာေတာ့ တစ္ဦးေပၚ တစ္ဦး တြယ္တာလာၾကတယ္။ မျမင္ရရင္ မေနႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ေနတာကုိ သူသိပါတယ္။ သိေအာင္လုိ႔ ဘယ္လုိနည္းလမ္းမွ မသံုးခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္၀န္းကုိေတာ့ လိမ္လုိ႔မွ မရတာ။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ မ်က္၀န္းမွာ သူ႕ကုိ ခ်စ္ေနတဲ့ ပံုရိပ္ေတြကုိ သူ ေကာင္းေကာင္း ျမင္ေန တယ္ေလ။


ဒါေပမယ့္ ျဖဴစင္တဲ့ သံေယာဇဥ္ ကေန အေရာင္ေျပာင္းဖုိ႔ ခက္ခဲတဲ့အတြက္ တစ္ဦးကုိ တစ္ဦး ၿမိဳသိပ္မႈေတြနဲ႔ ေနလာခဲ့ၾကတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့ ဖြင့္မေျပာပဲ ထားတဲ့ စကားေတြက ဖြင့္ေျပာတာထက္ ပုိၿပီး အဓိပၸါယ္ ရွိတယ္ေလ။ သိပ္ခ်စ္ၾကၿပီ ဆုိရင္ ခဲြရတာပဲ ဆုိတဲ့ စကားအတုိင္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ေ၀းရေအာင္ ကံၾကမၼာက ဖန္တီးခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ပါးစပ္က ခ်စ္တယ္လုိ႔ သူ႕ကုိ ဖြင့္မေျပာလုိက္ရေပမယ့္ သူ႕ရင္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ေနတာ သိသြားတဲ့အတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ခဲ့မိတယ္။ အခ်စ္ဆုိတဲ့ အဓိပၸါယ္ကုိ နည္းမ်ဳိးစံု အဓိပၸါယ္ ေဖာ္ေနမိေပမယ့္ ေက်နပ္တဲ့ အေျဖ မရခဲ့ဘူး။ လူတုိင္း ေျပာေနတဲ့ အခ်စ္ဆုိတာ ပူေလာင္တယ္၊ ျပင္းျပတယ္၊ ရယူျခင္း၊ ေပးဆပ္ျခင္း စသျဖင့္ေပါ့ ေျပာၾကတာပဲေလ။ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရတာေတာ့ အခ်စ္ဆုိတာ မြန္းၾကပ္ျခင္းလုိ႔ ထင္တာပဲေလ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တာကုိ သူသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ပါးစပ္က ဖြင့္မေျပာရတဲ့အတြက္ ရင္ထဲမွာ ေလးလံၿပီး မြန္းၾကပ္ေနခဲ့တယ္။ သူလဲ ကၽြန္ေတာ့္လုိပဲ ခံစားရမယ္ လုိ႔ထင္တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္အခ်ိန္ ဖြင့္ေျပာလားမလဲဆုိတဲ့ အခ်ိန္ကုိ ေမွ်ာ္လင့္ ေစာင့္စားရင္း မြန္းၾကပ္ ေနလိမ့္မယ္လုိ႔ ထင္တယ္။ ပါးစပ္က ေျပာမွ တရား၀င္တာေလ။ မေျပာမခ်င္းေတာ့ ခ်စ္တယ္ ဆုိတာ သက္ေသမျပႏုိင္ဘူးေလ။ အခ်စ္စစ္နဲ႔ ခ်စ္မိၿပီဆုိရင္ ခ်စ္တယ္ဆုိတဲ့ စကားကုိ လူတုိင္း ဘယ္လြယ္လြယ္ ေျပာရဲပါ့မလဲ။ တစ္ဖက္က ျပန္မခ်စ္ရင္ ခံစားရမွာေလ။ ဒါေၾကာင့္ ၿမိဳသိပ္ခံစားမႈ ေတြ ျဖစ္လာတာေပါ့။ ေအာက္က စာသားေလးေတြကုိ လူတုိင္း ၾကားဖူးမွာပါ။ ေဇာ္ပုိင္သီဆုိ ထားတဲ့ သီခ်င္းေလးပါ။

ေနတာ အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာေလ၊ တြယ္တာ တာေတြၾကာလာေလ၊
ရင္မွာ တစ္ဦးေပၚ တစ္ဦးမွာေလ၊ အနီးနားက မင္းေလးျမင္ေအာင္
ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေလ နီးစပ္ခဲ့ပါရေစ ခံစားမႈေတြ၊
ေနတာ အခ်ိန္ေတြ ၾကာေလ၊ ရင္ခုန္သံျမန္ေလ
အၾကင္နာအခ်စ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေန၊
သိလ်က္နဲ႔ မင္းေလး ဟန္ေဆာင္ ေနအံုးမလားေလ
နီးစပ္ခြင့္ေပးပါ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေရ၊ မၾကာခင္ ျပန္ဆံုပါရေစ
တုိ႔ဆုေတာင္းရင္းေလ၊ စိတ္ထဲမွာ မွန္းေမွ်ာ္ျပန္ၿပီးေတြး
ဘယ္သူအၾကင္နာဆံုးလဲ အတိတ္ကုိ လွမ္းၾကည့္လွည့္
ျမင္ႏုိင္မယ္ဆုိ လွမ္းလုိ႔လာခဲ့ေလ
ပန္ဆင္ဖုိ႔ ပန္းေလးလုိ ပြင့္လန္းေန
မပန္ခ်င္လဲ ႏွလံုးသားကုိ ေခၽြလုိက္ေလ၊
ေျမမွာ ပန္းပြင့္ေလးေတြ ေၾကြကာ လမ္းခင္းေပးေန
လာမွာလား မင္းအတြက္ဆုိရင္ေလ။

အနီးနားက မင္းေလးျမင္ေအာင္ ဖြင့္ေျပာဖုိ႔ေလ

ေမာင္ေစတနာ

0 ယောက် မှတ်ချက်ပြုသည်: