16.2.08

http://www.english4myanmar.com/

ကၽြန္ေတာ္ အဂၤလိပ္စာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေလ့လာေနခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။ စာအုပ္ဆုိင္မ်ဳိးစံုကုိလဲ ေရာက္ၿပီးပါၿပီ။ စိတ္ႀကိဳက္စာအုပ္ေတြလည္း ၀ယ္ေနပါတယ္။ တဖက္ကလဲ 0nline ကေန မွတ္သားစရာေလးမ်ား၊ အသံုး၀င္စရာအဂၤလိပ္စာမ်ားကုိ ရွာေဖြခဲ့တာ လနဲ႔ခ်ီေနပါၿပီ။ ရွာေပမယ့္လဲ မေတြ႕ခဲ့ပါဘူး။ မေန႔ကမွ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕မိတ္ေဆြ အစ္ကုိႀကီးကုိရဲျမင့္ကုိ လွမ္းေမးလုိက္မိတယ္။ ကုိရဲျမင့္ေရ အဂၤလိပ္စာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ၀က္ဆုိက္ေလးမ်ား မရႏုိင္ဘူးလားဗ်ာ။ ကုိရဲျမင့္က ေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒီ၀က္ဆုိက္ကုိ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ အဂၤလိပ္စာေလ့လာခ်င္တဲ့ လူငယ္၊ လူႀကီးေတြအတြက္ သိပ္အသံုး၀င္ပါတယ္။ အားလံုးႀကိဳက္ၾကမွာပါ။ download လုပ္ခ်င္တဲ့ လူေတြအတြက္လဲ အဆင္ေျပမွာပါ။ သိပ္ေကာင္းတဲ့ အဂၤလိပ္စာအုပ္ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကုိ စုေဆာင္းထားပါတယ္။ ဒီ၀က္ဆုိက္ကုိ ျပဳလုပ္တည္ေထာင္တဲ့ သူကုိ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ အားလံုးလဲ ဖြင့္ၾကည့္မိရင္ ကၽြန္ေတာ္ထက္ ေက်းဇူးတင္ၾကမွာပါ။ ဒီ ၀က္ဆုိက္ပုိင္ရွင္က user ေတြအေပၚမွာ ေတာ္ေတာ္ ေစတနာထားတာ သိရမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီ၀က္ဆုိက္ကုိ ျပဳလုပ္တဲ့ phil.sm.mdy@gmail.com ကုိ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာၾကားလုိပါတယ္။ (ဒီ၀က္ဆုိက္ကုိ ၫႊန္ျပေပးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အစ္ကုိႀကီး ကုိရဲျမင့္ကုိလဲ ရင္ထဲမွ လႈိင္လဲွစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း ေျပာၾကားလုိပါတယ္။) ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ဒီ၀က္ဆုိက္ ထက္ၿပီး ၫႊန္လုိက္ပါတယ္။ ၾကည့္႐ႈ႕အားေပးရင္ အသံုး၀င္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ဒီကေန ၀က္ဆုိက္ကုိ သြားႏုိင္ပါတယ္။
ေမာင္ေစတနာ

0 ယောက် မှတ်ချက်ပြုသည်: