16.2.08

ၾကက္ဥနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္ရမည့္ ေန႔ရက္မ်ား

ကၽြန္ေတာ့္ မိဘေတြက ၀န္ထမ္းေတြဆုိေတာ့ အၿမဲတမ္းေျပာင္းေရႊ႕တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ေနရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္ ၿမိဳ႕နယ္ေပါင္း(၆)ၿမိဳ႕နယ္ေက်ာ္ ေလာက္မွာ ေက်ာင္းမ်ဳိးစံုကို တက္ခဲ့ၿပီးၿပီ။ တစ္မ်ဳိးေတာ့ ေကာင္းတယ္။ နယ္ေျမမ်ဳိးစံုေရာက္ဖူးတဲ့ အေတြ႕အႀကံဳေတာ့ရတယ္။ အခုလဲ လာပါၿပီ။ အေဖက ရာထူးတုိးနဲ႔ နယ္ေျပာင္းသြား တယ္။ အေမကလဲ အေဖရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ကုိ လုိက္ေျပာင္းရမယ္။ ကဲ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း က်န္ေတာ့တယ္။ ဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္ကုိ ဘယ္သူခ်က္ေကၽြးမွာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ဟင္းဆုိဘာဟင္းမွ ခ်က္တက္တာမဟုတ္ဘူး။ ၾကက္ဥေက်ာ္ က လဲြရင္ေပါ့။

အခုလဲ အဲဒီၾကက္ဥအေၾကာင္းပဲ ေျပာမလုိ႔ပါ။ အေမကေတာ့ ပုဇြန္ေျခာက္အစပ္ေၾကာ္ ေၾကာ္ၿပီးထားခဲ့မယ္။ ပုလင္းႏွစ္ပုလင္းထဲ ထည့္ၿပီးထားခဲ့မယ္လုိ႔ ေျပာတယ္။ ေရွ႕ဆက္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လုိဟင္းေတြနဲ႔ စားေသာက္ရမယ္ဆုိတာ အခုထဲက ကၽြန္ေတာ္အေတြးထဲ ေရာက္ေနၿပီ။ ႐ုံးေနာက္က်တဲ့ရက္ေတြမွာ ညစာအျဖစ္ အေမေၾကာ္ေပးတဲ့ အစပ္ေၾကာ္ေလး စားေပါ့။

ဒါဆုိ ႐ုံးတက္တဲ့အခါ ၾကက္သားလား။ ၀က္သားလား။ မဟုတ္ပါဘူး။ အလြယ္ကူဆံုးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အကၽြမ္းက်င္ဆံုးျဖစ္တဲ့ ၾကက္ဥေၾကာ္ေပ့ါ။ ဒါဆုိ ေနာက္ေန႔ေတြက် ေတာ့ေရာ။ ၾကက္ဥျပဳတ္ၿပီး သုတ္ေပါ့။ ဟ ဒါဆုိ ေနာက္တစ္ရက္အတြက္ေရာ။ ဒါလား...ၾကက္ဥဟပ္ပြိဳင္ေၾကာ္ ေပ့ါ။ ေနာက္တစ္ရက္...ေဆးဘဲဥ။ ဥ ေျပာင္းလုိက္ပီေနာ္။ ေနာက္တစ္ရက္.....ၾကက္ဥ ၾကက္သြန္နဲ႔ ေမႊေၾကာ္။ ဟီးဟီး....။ၾကက္ဥ ႏွစ္လံုးေမႊေၾကာ္။ ၾကက္ဥ တစ္ျခမ္းျပဳတ္ တစ္ျခမ္းေၾကာ္......။ ၾကက္ဥ.....ၾကက္ဥ... ...ၾကက္ဥ...........။

ေမာင္ေစတနာ

0 ယောက် မှတ်ချက်ပြုသည်: